Politik for rygning, rusmidler, indtagelse af alkohol

Retningslinje - Ryge & alkoholpolitik i VB

Vi som bestyrelsen vil gerne bede om jeres hjælp til vi alle løfter vores klub internt såvel eksternt.

Der må ikke ryges eller nydes alkohol / rusmidler, i og omkring vores børne & ungdoms spiller, heller ikke når man er på anlægget eller uden til stævne & kampe.

Der må ikke ryges eller nydes alkohol / rusmidler på anlægget, såvel græs & kunstbanen.

• skulle der være behov for at ryge! Gøres dette ved at trække sig fra spillerne & banerne. Her kan området omkring omkl. Nr. 6 & 7 være en mulighed, hertil er der askebægre opsat på væggen, til samme behov.
  • Skulle der være behov for at drikke en enkelt øl med senior spillerne, fra træner teamet. bør dette indtages ved / omkring omkl. Nr. 6 & 7 eller i omklædningen.

Vi vil også gerne at I som træner team, opfordre forældrene til at overholde dette. Da vi som bestyrelsen ikke mener det hører sig til i og omkring klubbens medlemmer eller sporten.

Mange hilsen bestyrelsen